joi, 12 august 2010

Prima vizita la Pediatru

Ana doarme...un pic asa ca pot sa scriu rapid primul blog! Am gasit cel mai tare pediatru ever (e drept m-am interesat putin inainte) adica...e ok sa nu fac vaccinurile si chiar mi-a zis asa mai in soapta sa nu o auda bau-bau ca si ea crede ca e mai bine fara! Chiar m-a intrebat daca vreau sa scrie in carnet cum ca le-am facut sau ii dau eu ei o semnatura cum ca nu vreau! Am ales a 2-a varianta, dau semnatura ca poate asa se mai schimba un pic sistemul! A zis ca foarte multi parinti renunta la vaccinuri si la ea majoritatea copiilor nu fac vaccinurile (un prieten de-al ei homeopat tot trimite bebelusi la ea :D) Deci...oamenii incep sa se trezeasca ceea ce e...minunat!
In alta ordine de idei...trebuie sa facem un control la ORL pt ca la o saptamana de la nastere am observat ca la semi-intuneric pupila dreapta e mai mare decat cea stanga iar din ceea ce am citit pe internet, daca e congenital in majoritatea cazurilor nu afecteaza nici cum dar poate fi si o problema oftalmologica! Pediatra a zis ca neurologica nu crede ca este ca e foarte bine dezvoltata chiar daca abia peste 2 zile facem o luna! Doamne-ajuta sa fie bine!
Poze inca nu stiu sa pun asa ca...nu pun inca!:)

7 comentarii:

  1. Bine-ai venit in blogosfera!!
    Sa-ti traiasca bebelusa nevaccinata si pediatra pe langa ea! Cloneaz-o si trimite-mi-o si mie aici la Germanika!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Mai studiez un pic cum e cu clonarea si se rezolva:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna Ana, sper ca o sa citesti mesajul meu, imi poti recomanda si mie pediatra la care mergi sau un dr homeopat in cj, am si eu fetite 3.6 si 0.11 si tot cu muci suntem

      Ștergere
  3. No tu Cata te instruiesc eu cu pozele si filmuletele ca amu is veterana intr-ale blogului!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha ha, de fapt era Oftalmolof, tot timpul le incurc:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Iuhuuu deci ne inmultim! Ma bucur ca te "cunosc". Eu aici nu am doctori care sa ma sustina si voiam sa te intreb daca nu ai putea sa o intrebi pe pediatra ce ma sfatuieste ca sa mi-l primeasca la gradi? Eu ma gandeam la o foaie cum ca e alergic la oua sau altceva...

    RăspundețiȘtergere
  6. Pediatrul minune!
    Eu am vaccinat-o pe Nectaria doar in maternitate (din intamplare, caci ni voiam), dar nu sunt 100 % convinsa ca asa e cel mai bine...
    Am citit mult pe tema asta, de ani de zile, dar nu ma pot hotari, iar daca Doamne fereste, s-ar intampla ceva, nu cred ca mi-as ierta-o. Dar nici daca vaccinul ar afecta-o serios nu mi-as ierta-o... Deci cum e mai bine?!!!
    Cunosti cumva un medic homeopat cu adevarat bun in Cluj? Eu nu mi-am pierdut nadejdea in homeopatie, desi am consultata pana acum 4 homeopati clujeni pt. Mariuta, fara insa sa obtin rezultatele sperate...

    RăspundețiȘtergere